ورزشی, ویدیو

نسخه دمو بازی FIFA19 منتشر شد

همان‌طور که الکترونیک آرتس (Electronic Arts) پیش تر اعلام کرده ؛ نسخه دمو بازی FIFA19 منتشر شد و شما می‌توانید نسبت به دریافت آن برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌‌های شخصی اقدام کنید.

دمو بازی FIFA19

نسخه پیشنمایش ( دمو ) فیفا ۱۹ منتشر شد.

نسخه دمو بازی FIFA19 منتشر شد

در نسخه‌ی دمو FIFA 19 ده تیم منچستر یونایتد، منچستر سیتی، تاتنهام، رم، یوونتوس، اتلتیکو مادرید، رئال مادرید، بایرن مونیخ، بورسیا دورتموند و پاریسن ژرمن حضور دارند . در این نسخه از بازی FIFA 19 شما می‌توانید به انجام بازی‌های دوستانه بپردازید. البته در این نسخه محدودیت‌هایی در بخش‌های مختلف بازی وجود دارد که با در نظر گرفتن ماهیت این نسخه کاملا طبیعی به نظر می‌رسند.

بنابر اطلاعات منتشر شده، نسخه‌ی دمو FIFA 19 با توجه به یک نسخه قدیمی‌تر از بازی منتشر شده است و نشانگر کیفیت محصول نهایی نخواهد بود. با این حال این نسخه تفاوت چندانی با بازی نهایی نخواهد داشت. این بدان معناست که در صورت اجرای نسخه‌ی بتا، سیستم شما به راحتی توانایی اجرای محصول نهایی را خواهد داشت.

حجم نسخه‌ی دمو FIFA 19 چیزی در حدود ۷٫۴۵ گیگابایت است که البته با در نظر گرفتن پلتفرم و ریجن مورد نظر، این حجم تا حدودی متفاوت خواهد بود.

بازی FIFA 19 در تاریخ جمعه ۶ مهر ماه ۱۳۹۷ (۲۸ سپتامبر ۲۰۱۸ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. می‌توانید برای پیگیری سایر اخبار بازی به این آدرس مراجعه کنید.

قابدونی نیز هم زمان با انتشار این نسخه از بازی فیفا ،  قاب موبایل ، تیشرت ، لیوان و سایر محصولات مرتبط با این بازی پر طرفدار را به لیست محصولات های خود اضافه خواهد کرد تا شما علاقه مندان به قاب گوشی به راحتی بتوانید به خرید قاب موبایل مورد علاقه تان بپردازید . از طرفی شما می تونید علاوه بر طرح های موجود در وبسایت ما ، قاب موبایل با طرح دلخواه خودتان را هم سفارش دهید. پس با ما همراه باشید.

 

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *