iOS

بررسی آیفون Xs و XsMax

بررسی آیفون Xs
بالاخره بعد از مدت ها انتظار شرکت اپل دو گوشی قدرتمند خودش را در رویداد ۱۲ سپتامبر رونمایی کرد. در این مراسم ۴ محصول جدید معرفی شدند که آیفون Xs و آیفون Xs Maxاز جمله این محصولات هستند. امروز ما در این پست قصد داریم به طور مفصل درباره محصولات جدید اپل صحبت کنیم و بطور کامل به بررسی این محصولات بپردازیم .  پس با بررسی آیفون Xs و XsMax با ما همراه باشید.
شماعلاوه بر وبسایت ، با عضویت در کانال تلگرام قابدونی از آخرین اخبار تکنولوژی و همچنین محصولات جدید ما با خبر شوید .
منتظر حضور گرم شما در کانال تلگرام کافه اپل هستیم: Telegram.me/ghabdoonicom

بررسی آیفون Xs و XsMax

در آیفون Xs و آیفون Xs Max از صفحه نمایش های سوپر رتینا OLED استفاده شده که به ترتیب در سایزهای ۵٫۸ و ۶٫۵ اینچ هستند! آیفون Xs Max بزرگترین آیفون اپل به حساب می آید که تجربه ای تازه را برای کاربران رقم خواهد زد. در آیفون ۵٫۸ اینچی (iPhone Xs) ما با آیفونی خوش دست روبرو هستیم که وضوح ۲۴۳۶ در ۱۱۲۵ و تراکم پیکسلی ۴۵۸ پیکسل در هر اینچ تصویری رویایی را برای ما به نمایش می گذارد. همچنین در آیفون ۶٫۵ اینچی (iPhone Xs Max) وضوح تصویر برابر با۲۶۸۸ در ۱۲۴۲ و تراکم پیکسلی ۴۵۸ پیکسل در هر اینچ می باشد و در نتیجه تصاویر نمایش داده شده در این صفحه نمایش از هر آنچه شما تصور می کنید با کیفیت تر و چشم نوازتر خواهند بود.
صفحه نمایش OLED سفارشی به کار رفته در آیفون Xs و آیفون Xs Max با به کارگیری تکنولوژی روز قادر به نمایش تصاویر با کیفیت و وضوح بالا از تمامی جهات نظیر رنگ های طبیعی و نزدیک به واقعیت می باشد. همچنین تراکم بالای پیکسلی این آیفون ها تمام خواسته های کاربر را براورده می کند!
بد نیست به این نکته نیز اشاره کنیم که این آیفون ها دارای IP68 برای ضد آب و گرد و غبار بودن هستند!
بررسی آیفون Xs و XsMax
سنسور تشخیص چهره Face ID که همراه با آیفون X معرفی شد، انقلابی در امنیت گوشی های آیفون بود که هم اکنون میراث داران آیفون X یعنی iPhone Xs و iPhone Xs Max نیز دارای Face ID هستند. اما اینبار به دلیل افزایش کیفیت دوربین TrueDepth، تغییر الگوریتم تشخیص چهره در صورت تغییرات در آن نظیر استفاده از کلاه و عینک و همچنین ارتقاء موتور عصبی به کار رفته در سنسور Face ID، ما شاهد تشخیص چهره کاربر با سرعت بسیار بالاتری هستیم.
در آیفون های ۲۰۱۸ اپل می توان از Face ID برای پرداخت در Apple Pay، دسترسی به فایلهای قفل گذاری شده و بسیاری از کارهای امنیتی و نیاز به اجازه کاربر استفاده نمود.
بررسی آیفون Xs و XsMax
در دل آیفون های Xs و Xs Max پردازنده قدرتمند A12 Bionic جا خوش کرده است که در حال حاضر هوشمندترین و قدرتمندترین پردازنده در میان گوشی های هوشمند است. این پردازنده ۷ نانومتری جدید اپل با افزایش کارایی بیش از پیش، آیفون های ۲۰۱۸ اپل را خارق العاده کرده است زیرا نسبت به A11 که در آیفون X از آن استفاده شده بود از هر جهت نظیر استفاده از باتری، سرعت پاسخ به پردازش ها، موتور عصبی دوباره طراحی شده، موتور گرافیکی نسل جدید Metal 2 و دیگر نکات، بهینه شده و ارتقاء یافته است.
به کمک این پردازنده قدرتمند و هوشمند، امکان تجربه واقعیت افزوده AR هم با دوربین جلو و هم دوربین پشتی برای کاربران فراهم شده که علاوه بر عکاسی با واقعیت افزوده، امکان اجرای بازی های AR را نیز فراهم کرده است. همچنین قابلیت Smart HDR که در عکاسی های پرتره استفاده بسیاری دارد، به تکامل رسیده و عکاسی را لذت بخش تر از پیش نموده!
بررسی آیفون Xs و XsMax
رسیدیم به دوربین های آیفون Xs که عصر جدیدی در عکاسی را آغاز کرده اند! دوربین های آیفون Xs و آیفون Xs Max با لنزهای دوگانه که یکی Wide و دیگریTelePhoto هستند شما می توانید عکاسی حرفه ای و بی نقص همانند عکاسی با دوربین های DSLR را تجربه کنید. تکنولوژی جدید ISP، لنزهای TrueDepth، تغییر الگوریتم های تشخیص رنگ و نور و موتور عصبی جدید همه ابزار را فراهم کرده تا شما هم بتوانید عکاسی را بدون کم و کاستی تجربه کنید.
دوربین پشتی آیفون های ۲۰۱۸ اپل همانطور که گفته شد از لنز دوگانه واید و تله فوتو بهره مند شده اند که ۱۲ مگاپیکسلی هستند که تشخیص رنگ، تشخیص نور کم و زیاد، عمق تصویر و بسیاری از فاکتورهای مهم عکاسی را با هوشمندی کامل از هم تمیز می دهند و تصاویری جذاب و بی نقص را ثبت می کنند.
در تنظیمات دستی دوربین آیفون Xs امکان ایجاد تغییرات در عمق تصویر و تشخیص چهره بی نقص به کمک موتور عصبی فراهم شده که جای بحثی باقی نمی گذارد!
در مورد فیلمبرداری هم باید اشاره کنیم که امکان ثبت تصاویر ویدیویی با کیفیت ۴K و کیفیت صدای استریو با شفافیت بیشتر نیز امکان پذیر شده که به جرات می توان جزئیات کامل تصاویر را در ویدیوهای ثبت شده به وضوح مشاهده کرد. جزئیاتی نظیر سایه هایی در عمق تصاویر، مه و نور کم و زیاد که در هرچه بهتر شدن یک تصویر ویدیویی تاثیر به سزایی دارند.
دوربین سلفی آیفون Xs و آیفون Xs Max نیز با لنز ۷ مگاپیکسلی TrueDepth و موتور عصبی هوشمند، عکاسی پرتره با کیفیت، وضوح و جزئیات بیشتر را به ارمغان آورده که آرزوی هر کاربری برای داشتن یک دوربین سلفی قدرتمند است.
بررسی آیفون Xs و XsMax
این ۲ مدل آیفون یعنی iPhone Xs و iPhone Xs Max که از ۲ سیم کارت پشتیبانی می کنند، از ۱۴ سپتامبر در اپل استور آنلاین اپل جهت پیش سفارش موجود خواهد شد و در تاریخ ۲۱ سپتامبر نیز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. البته فراموش نکنید در مدل های ۲ سیم کارت، تنها یک خشاب برای سیم کارت فیزیکی وجود دارد و سیم کارت بعدی از نوع eSim یا سیم کارت درونی است که فقط ۹ کشور از این تکنولوژی بهره مند هستند! همچنین مدل ۲ سیم کارت با دو خشاب، تنها در چین موجود خواهد بود! رنگ های ارائه شده برای این محصولات، Gold – Silver و Space Gray می باشند. آیفون Xs در ظرفیت های ۶۴ – ۲۵۶ – ۵۱۲ گیگابایت عرضه و از ۹۹۹ دلار قیمت گذاری شده است. آیفون Xs Max نیز با ظرفیت هایی همانند آیفون Xs و از ۱۰۹۹ دلار در دسترس کاربران می باشد.
علاوه بر این پست می توانید معرفی آیفون XS و XS MAX در ۱۲ دقیقه را مشاهده نمایید.
در پایان قابدونی نیز هم زمان با ورود این دو گوشی مورد انتظار شرکت اپل قاب موبایل مناسب با این دو مدل گوشی را به لیست قاب های خود اضافه خواهد کرد تا شما علاقه مندان به قاب گوشی به راحتی بتوانید به خرید قاب موبایل مورد علاقه تان بپردازید . از طرفی شما می تونید علاوه بر طرح های موجود در وبسایت ما ، قاب موبایل با طرح دلخواه خودتون رو هم سفارش بدید. پس با ما همراه باشید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *