iOS, تلویزیون و رادیو

دانلود نرم افزار برفک برای آیفون و آیپد

دانلود نرم افزار برفک برای آیفون و آیپد

سلام امیدواریم حالتون خوب باشه . از این به بعد تیم قابدونی سعی بر این دارد که بیشتر اپلیکیشن هایی رو معرفی کنه که توسط برنامه نویسان ایرانی ساخته شده اند . ما همواره سعی داشته ایم تا جایی که امکان دارد، از برنامه نویسان و اپلیکیشن های ایرانی حمایت کنیم. هر چند که حمایت اصلی باید از سوی کاربران باشد که آن هم از طریق خرید قانونی اپلیکیشن های فارسی از اپ استور است. اپلیکیشن پستی که مشغول مطالعه آن هستید دانلود نرم افزار برفک برای آیفون و آیپد می باشد.

امروز یکی دیگر از اپلیکیشن های محبوب این روزهای بسیاری از کاربران اپلی فارسی زبان را به شما معرفی خواهیم کرد که از تیم Bariqo Apps است. نام این اپلیکیشن بی نظیر برفک است که یک تلویزیون اینترنتی قدرتمند می باشد. به طور حتم برای شما هم پیش آمده که قصد تماشای برنامه ای را داشته اید اما متاسفانه دیگر اعضای خانواده قصد تماشای برنامه دیگری را داشته اند، از این رو ناچار بودید که به پخش های آنلاینن شبکه های رادیو و تلویزیون مراجعه کنید که آنها هم از نظر کیفیت، سرعت و قدرت نمایش، چنگی به دل نمی زدند.

حالا به راحتی می توانید با خرید یک اشتراک برفک، به تمامی کانال های رادیو و تلویزیون دسترسی داشته باشید و برنامه مورد علاقه خود را با کیفیت مطلوب تماشا کنید. پس با دانلود نرم افزار برفک برای آیفون و آیپد در ادامه همراه ما باشید . 

دانلود نرم افزار برفک برای آیفون و آیپد

دانلود نرم افزار برفک برای آیفون و آیپدتوضیحات توسعه دهندگان اپلیکیشن برفک:

برفک اپلیکیشنی است که تلویزیون ایران را به صورت اینترنتی پخش می کند. ما سعی کرده ایم پایدارترین برنامه را طراحی و عرضه کنیم. به عنوان مثال در زمان پخش فوتبال، پخش اینترنتی صدا و سیما به دلیل تعداد زیاد کاربران پاسخگو نیست اما ما با استفاده از سرورهای مختلف سعی کرده ایم پخش پایدارتری داشته باشیم. به عنوان مثال در زمان پخش دربی امسال موفق شدیم بدون قطعی مسابقه را در اختیار کاربران برفک قرار دهیم!
ما برفک را به صورت اشتراکی در اختیار کاربران قرار داده‌ایم تا هر کسی متناسب با میزان استفاده خود پول پرداخت کند. در غیر این صورت باید هزینه بسیار بیشتری از کاربران دریافت می کردیم. سعی شده به زودی امکانات بیشتری مانند پخش شبکه های استانی را نیز به برفک اضافه کنیم. نکته مهمی که باید به آن اشاره کنیم این است که برفک تنها در ایران قابل استفاده است و کاربران برای استفاده باید با آی پی ایران باشند. پس فراموش نکنید نرم افزارها و کانکشن های تغییر آی پی خود را خاموش کنید.

پیشنهاد می کنیم برای پشتیبانی از توسعه دهندگان ایرانی اپلیکیشن را از اپ استور دانلود نمایید.

ویژگیهای نرم افزار:

– امکان مشاهده تمامی شبکه های صدا و سیما

– امکان استفاده از شبکه های رادیویی

– سازگار با دیوایس های جدید اپل

– امکان خرید اشتراک تماشای شبکه ها

– دارای سرورهای قدرتمند و پر سرعت

[Best_Wordpress_Gallery id=”17″ gal_title=”barfak”]

این سایت فقط لینک دانلود نرم افزار از سرور رسمی اپل یعنی اپ استور را قرار داده و در قبال پشتیبانی و پیگیری خرید های درون برنامه ای این نرم افزار هیچگونه مسپولیتی ندارد.

در ضمن قابدونی بزرگترین فروشگاه قاب موبایل هست . شما میتونید با مراجعه به صفحه اصلی سایت ما اقدام به خرید قاب موبایل کنید . همچنین تیم ما قاب موبایل با طرح دلخواه شما را با بهترین کیفیت و در سریعترین زمان برای شما چاپ و ارسال میکنند.برای خرید تیشرت با طرح دلخواه نیز از این لینک استفاده کنید .قاب موبایل با طرح ورزشی نیز از دیگر محصولات ما هست . به شما پیشنهاد میکنیم از قاب موبایل با طرح فانتزی ما هم دیدن بفرمایید پس با قابدونی همراه باشید .

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *