iOS, بازی, جنگی

دانلود بازی PUBG MOBILE برای آیفون و آیپد

سلام . امروز تو این پست قصد معرفی بازی رو داریم که بدون شک تمام گیمرها اون رو میشناسند . دانلود بازی PUBG MOBILE برای آیفون و آیپد . روزهایی بود که سعی می کردیم هر زمانی را که به دست می آوریم به گیم نت برویم و بازی های تیمی نظیر Counter Strike را انجام دهیم. یاد آن روزها بخیر! امروزه بازی های موبایل جای بازی های کامپیوتری تیمی را گرفته اند. در پیش بازی مهیج Fortnite را به شما معرفی کردیم که به صورت تیمی هم انجام می پذیرد. حال قرار است بازی بسیار محبوب PUBG را به شما معرفی کنیم که این روزها سر و صدای بسیاری به راه انداخته است.

شما در این بازی با هم تیمی های خود باید در زمینی بدون محدودیت به جنگ تن به تن با حریفان خود بروید. آیتم های بازی به قدری زیاد است که نمی توانید حدس بزنید جلوی روی شما چه چیزهایی یافت خواهد شد. در ادامه می توانید این بازی را دانلود کنید که پیشنهاد می کنیم حتماً دانلود کنید و از آن لذت ببرید.برای دانلود بازی PUBG MOBILE برای آیفون و آیپد به ادامه مطلب توجه فرمایید.

دانلود بازی PUBG MOBILE برای آیفون و آیپددانلود بازی PUBG MOBILE برای آیفون و آیپد

بهینه شده برای iPhone SE – iPhone 6s – iPhone 7 – iPhone 8 – iPhone X – iPad Mini 4 – iPad Air 2 – iPad Pro
ویژگیهای بازی:
– گرافیک مطلوب
– فصل های بی پایان بازی
– تجربه هیجان بسیار در طول بازی
– امکان بازی تیمی به کمک اینترنت
– وجود آیتم های فراوان در بازی
– و…

[Best_Wordpress_Gallery id=”15″ gal_title=”pubg”]

در ضمن قابدونی بزرگترین فروشگاه قاب موبایل هست . شما میتونید با مراجعه به صفحه اصلی سایت ما اقدام به خرید قاب موبایل کنید . همچنین تیم ما قاب موبایل با طرح دلخواه شما را با بهترین کیفیت و در سریعترین زمان برای شما چاپ و ارسال میکنند.برای خرید تیشرت با طرح دلخواه نیز از این لینک استفاده کنید . قاب موبایل با طرح ورزشی نیز از دیگر محصولات ما هست . به شما پیشنهاد میکنیم از قاب موبایل با طرح فانتزی ما هم دیدن بفرمایید پس با قابدونی همراه باشید .

 

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *