بازی, پازل

دانلود بازی فندق برای آیفون و آیپد

سلام ، امروز تو این پست قصد داریم بازی به شما معرفی کنیم که حتما شما را ساعت ها مشغول خواهد کرد . حتما شما بازی آمیرزا رو که برای سیستم عامل اندروید منتشر شده رو دیدید. بازی که امروز به شما معرفی میکنیم شبیه به آمیرزا بوده و برای دارندگان آیفون طراحی شده . پس برای دانلود بازی فندق برای آیفون و آیپد به ادامه مطلب مراجعه کنید.

دانلود بازی فندق برای آیفون و آیپد

نام این بازی فندق است که متاسفانه تا به امروز تنها برای اندروید عرضه شده بود اما خوشبختانه باید این مژده را به شما بدهیم که نسخه آیفون بازی فندق نیز عرضه شده است و از این پس در دیوایسهای اپل نیز می توانید بازی اعتیادآور و جذاب فندق را تجربه کنید.
در توضیحات این بازی آمده: در بازی فندق فقط با کشیدن دست بر روی حروف، کلمات با معنی بسیاری بسازید و به یک استاد واژگان تبدیل شوید! برای استاد شدن تلاش زیادی لازمه، پس وقتشه که رمز و رموز موجود در کلمات را بیابید و ذهن خود را چندین برابر ارتقا دهید.
فندق یک بازی طراحی شده برای آموزش مغز و یادگیری کلمات جدید است که در هر زمان و مکان می توان بازی کرد. با اشتراک گذاری فندق همه از این بازی لذت ببریم و به رشد هم کمک کنیم.
با عضویت در کانال تلگرام قابدونی از آخرین اخبار تکنولوژی و همچنین محصولات جدید ما با خبر شوید .
منتظر حضور گرم شما در کانال تلگرام قابدونی هستیم: Telegram.me/ghabdoonico
در ضمن قابدونی بزرگترین فروشگاه قاب موبایل هست . شما میتونید با مراجعه به صفحه اصلی سایت ما اقدام به خرید قاب موبایل کنید . همچنین تیم ما قاب موبایل با طرح دلخواه شما را با بهترین کیفیت و در سریعترین زمان برای شما چاپ و ارسال میکنند. پس با قابدونی همراه باشید .
ویژگیهای بازی:
– ساده، آسان و گیم پلی اعتیاد آور
– بیش از ۶۰۰ مرحله و هزاران کلمات مخفی
– قابلیت بررسی مراحل قبل و کشف رمز و رموز آنها
– هر روز یک چالش جدید
– گرافیک جذاب و قابل توجه
– موسیقی زیبای ایرانی
– پشتیبانی از iPhone و iPad

دانلود از اپ استور با لینک مستقیم

[Best_Wordpress_Gallery id=”9″ gal_title=”بازی فندق”]

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *