ویدیو

تریلر بازی Shadow Of The Tomb Raider

تریلر بازی Shadow Of The Tomb Rider

Shadow of the Tomb Raider جایی است که سرانجام لارا کرافت لقب توم ریدر را ازان خودش خواهد کرد، اما این موفقیت به چه قیمتی به دست خواهد آمد؟ برای مشاهده تریلر بازی Shadow Of Tomb Rider بع ادامه مطلب بروید.

تریلر بازی Shadow Of The Tomb Raider

اگر نگاهی به نسل هشتم کنسول های بازی بیندازیم، بازی‌های موفق و زیبای بسیاری را می‌توان پیدا کرد که با قهرمانانی مونث توانستند طرفداران بازی های اکشن را همراه خودشان کنند و داستان‌های زیبایی را به‌تصویر بکشند. از سنوئا در هل بلید بگیرید تا الوی در هاریزون زیرو داون. با این حال،مجموعه Tomb Raider یکی از قدیمی‌ترین و پرطرفدار ترین سری‌بازی‌هایی است که ما را در نقش شخصیت مونثی به نام لارا کرافت قرار می‌دهد و سال‌های زیادی هم است که این شخصیت دوست‌داشتنی جای پای خود را در میان قهرمانان بزرگ و برجسته بازی‌های ویدیویی محکم کرده است و همین موضوع هم باعث شد تا در نسل هشتم نیز شاهد شروع مجموعه جدیدی از ماجراجویی‌های لارا کرافت باشیم.

سفری که لارا را از شخصی مبتدی و تازه‌کار، رفته رفته پخته‌تر و قوی‌تر کرد و حالا در آخرین قسمت از سری مدرن Tomb Raider قرار است با کارکشته ترین و خطرناک‌ترین لارا کرافتِ تاریخ بازی های تومب رایدر همراه شویم. با اینکه هر دو بازی قبلی این سری توانستند نقدهای بسیار خوبی را دریافت کنند، اما با این حال برخی از گیمرها به این مسئله معترض بودند که چرا بازی اکشن‌تر و درگیرانه‌تر از گذشته شده است.

چیزی که اگر کمی دقیق‌تر به آن نگاه کنیم، در حقیقت نمایی از پیشرفت شخصیت لارا کرافت و افزایش مهارت‌های او است. اگر قرار باشد سه گانه جدید در نهایت لارا کرافت را به یک توم ریدر تبدیل کند، طبیعی است که پیشرفت‌هایی محسوس در هر نسخه از بازی باید در کاراکتر اصلی مشاهده شود و وقتی هم که شخصیت بازی قوی‌تر شود، بدیهی است که مشکلات پیچیده‌تر و دشمنان کشنده‌تری را پیش رو خواهد داشت و بر همین اساس هم Shadow of the Tomb Raider قرار است قوی‌ترین لارا را در برابر قوی‌ترین دشمنان قرار دهد.در ادامه می تونید تریلر بازی Shadow Of The Tomb Rider که به تازگی قرار است منتشر شود  را ببینید و لذت ببرید

 

دوستان و همراهان علاقه مند به قاب موبایل می توانید قاب موبایل با طرح Tomb Raider را با بهترین کیفیت از وبسایت ما تهیه کنید و یا به دوستانتان هدیه بدهید.علاوه بر قاب موبایل وبسایت ما برای طرفداران این بازی ماگ با طرح Tomb Raider را آماده فروش کرده است . علاوه بر این شما می تونید با ورود به صفحه اصلی قاب گوشی با طرح دلخواه خودتون رو سفارش بدید

 

 

تریلر بازی Shadow Of Tomb Rider

 

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *