آموزش, کامپیوتر و اینترنت

آموزش استخراج بیت کوین به صورت رایگان با کامپیوتر خانگی

آموزش استخراج بیت کوین به صورت رایگان با کامپیوتر خانگی
این روزها اخبار بسیاری در مورد ارزهای دیجیتال در اینترنت منتشر می شوند که چکیده خبرها در مورد افزایش قیمت آنهاست. امروز در این پست قصد داریم آموزش استخراج بیت کوین به صورت رایگان با کامپیوتر خانگی را قرار دهیم.
یکی از محبوب ترین و مطرح ترین ارزهای دیجیتال، بیت کوین است که استخراج آن ملزم به داشتن سیستم های قدرتمند به تعداد بالاست! به تازگی روش جدیدی در حال همه گیر شدن است که به کمک آن می توان با صرف وقت و تشکیل دادن گروه به استخراج و دریافت رایگان بیت کوین پرداخت.برای اموزش در ادامه همراه ما باشید .

آموزش استخراج بیت کوین به صورت رایگان با کامپیوتر خانگی

روشی که در ادامه آن را با شما در میان خواهیم گذاشت فقط نیاز به زمان و صبوری شما دارد. همچنین هرچه تعداد زیر گروه های شما بیشتر شود، امکان استخراج بیشتر بیت کوین بیشتر می شود. وب سایتی به نام CryptoTab کار خود را با در اختیار قرار دادن مرورگر CryptoTab Browser به کاربران و استفاده مداوم از آن، استخراج بیت کوین به صورت رایگان را فراهم کرده است.
پیشنهاد می کنیم: بیت کوین چیست؟
پیش از شروع استخراج بد نیست به این نکته اشاره کنیم که برای استخراج بیت کوین یا همان BitCoin Mining شما نیاز به یک کامپیوتر دارید که حداقل یک پردازنده ۲ هسته ای و کارت گرافیک ۱ گیگابایتی داشته باشد. البته شما به تنهایی قادر به استخراج بیت کوین زیادی نخواهید بود و نیاز است تا دوستان خود را با لینک اختصاصی خود به CryptoTab دعوت کنید تا مرورگر را دانلود کنند و به صورت مداوم از آن استفاده نمایند.
بهترین زمان برای استفاده مداوم از مرورگر شب هنگام است که شما با لپ تاپ یا کامپیوتر خود کاری ندارید و می تواند تا صبح آن را روشن بگذارید تا دریافت بیت کوین انجام شود. البته تا جایی که می توانید از مرورگر CryptoTab استفاده نمایید و همواره آن را فعال نگه دارید!

– برای شروع کار به لینک زیر مراجعه کنید و مرورگر CryptoTab Browser را دانلود و نصب نمایید.

دانلود مرورگر CryptoTab Browser

آموزش استخراج بیت کوین به صورت رایگان با کامپیوتر خانگی
– در صورتی که کامپیوتر شما مجهز به آنتی ویروس است، پیش از نصب به صورت موقت آن را غیر فعال کنید.
– پس از اتمام نصب مرورگر را باز کنید و روی آیکون CryptoTab در بالا سمت راست مرورگر کلیک کنید. این آیکون یک C به رنگ نارنجی یا طوسی است.
آموزش استخراج بیت کوین به صورت رایگان با کامپیوتر خانگی
– وقتی روی آیکون مذکور کلیک می کنید، تب جدیدی باز می گردد که آغاز کار شما و استخراج بیت کوین است. در این صفحه چند المان وجود دارد که هر کدام معنی و مفهومی دارد. در این بین مهم ترین المان، لینک اختصاصی شماست که با ارسال آن برای دوستان خود می توانید زیر گروه و مجموعه ای تشکیل دهید تا با سرعت و میزان بیشتری به استخراج رایگان بیت کوین بپردازید. در صورتی که گروه یا کانال تلگرامی دارید، لینک خود را به همراه آموزش استخراج بیت کوین در آن قرار دهید تا گروهی تشکیل شود و همگی بتوانند با سرعت بیشتری استخراج بیت کوین را انجام دهند! همچنین به دوستان خود هم پیشنهاد کنید که لینک اختصاصی خودشان را انتشار دهند تا آنها هم زیر گروه و مجموعه تشکیل دهند! باز هم به این نکته اشاره می کنیم که استخراج بیت کوین ساده نیست و نیاز به صرف زمان چند ماهه است! اما اگر صبوری کنید، نتیجه ای بی نظیر خواهد داشت که شاید در رویاهای خود به آن فکر می کنید.
فراموش نکنید همواره مرورگر CryptoTab را فعال نگه دارید و صفحه مذکور را که با کلیک روی آیکون CryptoTab باز می شود، نبندید! هرچه مقدار زمان صرف شده در مرورگر CryptoTab بیشتر باشد، میزان بیت کوین استخراج شده نیز افزایش خواهد یافت.
آموزش استخراج بیت کوین به صورت رایگان با کامپیوتر خانگی
– آخرین مرحله در این مرورگر Log In شدن در یکی اکانت های شخصی است! بهترین گزینه Gmail است. برای همسان سازی اکانت Gmail با مرورگر CryptoTab، باید روی آیکون ۳ خط در بالا سمت راست مرورگر کلیک کنید. در این بخش شما شاهد قسمت هایی نظیر تعداد افراد گروه و میزان درآمد و همچنین امکانات برداشت وجود دارد. شما کافیست روی Log In کلیک کنید و در صفحه نمایش داده شده اکانت Gmail را انتخاب و اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید. دلیل همسان سازی و اتصال به اکانت این است که اگر مرورگر دچار مشکل شد، بیت کوین های استخراج شده در اکانت Gmail شما ذخیره گردند.
همچنین شما می توانید با اکانت خود با سیستم های مختلف Log In شوید و به میزان استخراج بیفزایید، یعنی یک اکانت مختص به یک سیستم نیست و شما آزادانه می توانید هر کامپیوتری که دارید، مرورگر CryptoTab را روی آن نصب کنید، اکانت Gmail را Log In کنید و از پردازنده کامپیوتر جدید هم برای استخراج بیت کوینکمک بگیرید.
آموزش استخراج بیت کوین به صورت رایگان با کامپیوتر خانگی
شاید این سوال برای شما پیش بیاید که بعد از استخراج، چگونه بیت کوین ها را به دلار یا ریال تبدیل کنیم! ما در ادامه همین آموزش، نحوه تبدیل بیت کوین به ریال یا دلار را قرار خواهیم داد و باید بگوییم که این کار شدنی است! اما یکی از نکات قابل ذکر این است که اکثر ماینرها از تبدیل بیت کوین به ریال یا دلار پرهیز می کنند زیرا بیت کوین هر روز بیشتر از روز گذشته ارزش بیشتری پیدا می کند و بهتر است زمانی تبدیل را انجام دهیم که بیت کوین به بالاترین قیمت یا قیمت مد نظر ما رسیده باشد.خب در این پست شما آموزش استخراج بیت کوین به صورت رایگان با کامپیوتر خانگی را مشاهده کردید در روز های آتی آموزش تبدیل بیت کوین به دلار و ریال را از قابدونی دنبال کنید .
در ضمن قابدونی بزرگترین فروشگاه قاب موبایل هست . شما میتونید با مراجعه به صفحه اصلی سایت ما اقدام به خرید قاب موبایل کنید . همچنین تیم ما قاب موبایل با طرح دلخواه شما را با بهترین کیفیت و در سریعترین زمان برای شما چاپ و ارسال میکنند.برای خرید تیشرت با طرح دلخواه نیز از این لینک استفاده کنید .قاب موبایل با طرح ورزشی نیز از دیگر محصولات ما هست . به شما پیشنهاد میکنیم از قاب موبایل با طرح فانتزی ما هم دیدن بفرمایید پس با قابدونی همراه باشید .

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *